View Single Post
Old 14-03-2006, 23:29
maartenunplukt's Avatar
maartenunplukt maartenunplukt is offline
Postwhore

breek me echt de bek niet open over dat poldermodeltuning programma. Wat een waardeloze hap.

Echt hoe je zoiets schaamteloos neer kan zetten. Ik kan ook niet geloven dat iemand blij is met zijn "gepimpte auto". Van schade herstellen zullen die jongens best verstand hebben, maar verder is het zo'n softe boel.

Zoals die pick-up. Was best ok geworden. Komt die clown met zijn pinstriping aanzetten. Ik had echt zoiets van:"ok gaaf! het gaat wat worden!". Komt helaas die stickernicht het volgende shot in beeld. Mijn hartritme steeg al naar de 100, want als hij kon pinstripen! Zeker toen ie begon over uit de losse hand. Ik had echt goede hoop.

2 shots later zit die smurf met zijn voorgeprinte sticker velletje een beetje te doen alsof ie er wat van kan...

Zelfde als ze sidepipes maken of watdanook. Alleen looks!!! Niks van die hap werkt ook echt. Jah dikke sidepipes... maarre.... ze werken natuurlijk niet echt he. We hebben gewoon je ouwe kwikfituitlaat eronder laten zitten.

De grootste ramp was trouwens nog die NOS Mazda, waar ze gasflessen op de deuren en motorkap hadden gelast.

Echt als ik die "designer" tegenkom zal ik hem eens een makeover geven waar je bang van wordt.

Maargoed, je krijgt gelukkig een afstandsbediening bij de tv.