View Single Post
  #2  
Old 14-03-2006, 23:35
vwmk2driver's Avatar
vwmk2driver vwmk2driver is offline
No personal life
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 2,598
Send a message via MSN to vwmk2driver
Default

dat relais board is idd puur voor aansturing van brandstofpomp en dergelijke, maar ook mooi te gebruiken voor de zekeringen brug voor je ms zelf enzo.

het onstekings gebeuren. wil je je ori ontsteking houden?
zo ja dan kun je het signaal bij de bobine vandaan halen.

wil je wat verder zou je kunnen kiezen voor een ford edis systeem, ( zitten op de oudere fordjes van rond de 90, op de sloop dus gemakkelijk te halen).

injectoren in 2 groepen aansturen, dus 1en 3 , en 2 en 4 ofzo is er voor om de drukschommeligen in de rail zo min mogelijk te houden.
bij digifant normaal is het idd allemaal parralel en denk opzich dat dat ook wel zo kan blijven, alleen als je met grotere injectoren ofzo gaat rijden je het wel veranderen moet.( maar dat is voor mij ook nog niet helemaal duidelijk )

je kunt je oude lambda sonde houden en gebruiken maar is niet echt handig om hem perfect af te stellen hiervoor kun je beter de wb lambda nemen.

verder zou ik gewoon even een paar avonden vrij nemen om vlink die site door te lezen dat brengt echt een hoop duidelijkheid.

gr frank
Reply With Quote