View Single Post
Old 06-04-2006, 00:26
J_Fix's Avatar
J_Fix J_Fix is offline
VW Fanatic

@ Drhardstyle: thnx, voor de succeswens Op de velgen staat alleen een "benaming" RH. Ik heb ook al ff rondgezocht maar ze nog niet kunnen vinden.

@ Millie en Breadfan: Ik vond zelf die 500.000km op de klok wel wat hebben om mee te beginnen EN ze ziet er lekker uit idd

Vind 't wel een lekkere uitdaging om onder handen te nemen. "Kant en klaar" kopen kan idd ook zat , aanbod genoeg (hier in de straat zelfs) maar past niet bij mij. Ik doe 't liever zelf. Tuurlijk kost veeeeeel meer tijd, werk etc. etc. maar ik heb totaal geen haast en dan is het juist leuk om onderaan te starten (tenminste, vind ik)

Nou was ze op de foto wel erg extreem in beeld Miezerig weer in de avondschemering tijdens de foto's, pakweg half jaartje ongewassen, sinds de 390.000km niet meer gepoetst, sindsdien dagelijks evengoed pakweg 150km op de weg. LOL, als ik dat met mezelf zou doen lag ik al gestrekt
Ow en de laatste 100.000 is er geen olie ververst hoorde ik. Hangt ze ook nog dik achterover door een afgeladen kofferbak etc. etc. Eigenlijk niet t moment voor een foto sessie van een dametje

Maar als ze dat trekt dan denk ik dat dit ouwe dametje nog zat in huis heeft om stapje voor stapje weer meer als toonbaar voor de dag te komen. Blokje loopt nog lekker soepel en de body is nog mooi hard. De basis is dus oke.

Maar we zullen zien, gewoon kalm aan stukje bij beetje. Ik post tussendoor wel updates van de "verjongingskuur"
Reply With Quote