Thread: Rs bumpers
View Single Post
Old 19-11-2006, 12:00
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac

Send a message via MSN to jettaracing

Quote:
Originally Posted by Jurgen Santana
Ik bedoel niet qua smaak, maar meer dat de bumpersteunen er zo makkelijk afbreken.

Daar zou je bij de van Rieger geen last van hebben, die is van ABS. Volgens mij gebruik je bij die bumper ook de bovenkant van je originele bumper.

Daar heb ik toen ook over nagedacht ,en heb toen voor de rs bumper gekozen van diettrich(koste me wel een klein vermogen toen in die tijd).
Maar daar past namelijk je originele bumperbalk in ,en komt op dezelfde plaatsen vast als de originele g60 bumper ,zelfs de zijkanten past de originele geleider weer op .Er zitten dan op een mooie, stevige manier een soort draad bussen in het polyester verwerkt,tezamen met een stukje metaalstrip ,en dat zit wel erg mooi passend en stevig vast.
Ik kon toen ook kiezen voor de rs bumper van mattig ,maar daar zijn gewoon 2 draadeinden in vastgelijmd ,en verder niks ,dus dat leek met niet echt een goede bevestiging!
(deze was wel 100 euro goedkoper geweest trouwens...)

De rs bumper van rieger was toen (nog) niet leverbaar ,maar daar zit wel werk in om die mooi passend te krijgen ,ik heb al eens een keer zo'n bumper gemaakt voor een corrado ,en daar ben ik bijna 2 dagen mee bezig geweest voor het onderste deel er mooi op zat!Maar dan heb je wel een mooie bumper.
Zal eens kijken of ik daar nog foto's van heb

Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden
Reply With Quote