
27-11-2006, 13:04
|
 |
Triple Action Donor - Niet fantaseren maar construeren
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,490
|
|
Quote:
Originally Posted by arnus71
Het beste is waarschijnlijk een gereviceerd blok er terug in te bouwen, en daarbij kun je natuurlijk het originele (JX) 1600 blok vervangen. Ook kun je een 1900 (AAZ) blok erin bouwen, dat is een turbodiesel blok uit een golf/vento/passat. Als je een complete TDI blok erin wil, komt er erg veel elektronica om de hoek kijken. Je kunt WEL een TDI blok gebruiken met mechanische pomp, dat is wel te doen schijnt.
Kijk anders op www.bus-forum.nl, daar zitten veel mensen met veel T3 kennis, zeker ook op TD gebied. Ben er zelf ook wat aan het leren 
|
Die ombouw naar een TD(I) van een golf had ik al gezien inderdaad, maar dan wel met mechanische pomp, dus geen electronica. Ik zou ook graag bedrijven willen weten die ruil/revisie motoren leveren
|