
02-12-2006, 17:21
|
Forum Newbee
|
|
Join Date: Nov 2006
Posts: 3
|
|
hallo,
zal me ff kort voorstellen,
mijn naam is marcel, (onder het account van mijn broertje), waar het mij voornamelijk om gaat is de bedrading.
Een blok erin leggen stelt niets voor, (bouw namelijk corsa's regelmatig om naar 2.0 8v, 16v en 16v turbo...) maar ik zit meer met de bedrading. Van opel ken ik de bedrading uit mijn hoofd maar van vw weet ik eigenlijk heel weinig....
Ik heb ooit eens iemand bezig gezien met een 16v in een golf 1 nou toen ik die bedrading zag toen sprongen mij de tranen in de ogen wat een werk zeg...
Hoe zit het bij deze 1300 8v blokken. Is de bedrading voorbereid of moeten we een complete kabelboom aanpassen. Of is het net als opel 5-6 draden omsolderen en rijden met ding. En hoe zit het met dingen als de brandstoftank en brandstofpomp. Is de pomp van zo'n monopoint injectie voldoende voor een multipoint injectie. Heb geen zin aan raar gevormde zuigers doordat ding te arm loopt omdat de pomp het misschien niet aan zou kunnen...
Veel vragen maar zo leer ik ook nog eens sleutelen aan VW auto's.. haha
Je moet toch ergens beginnen hé...
alvast bedankt
mvg marcel
|