![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Ik had zo eens een vraagje heb de al iemand het blok uit een polo coupe gt met multi point injectie (75pk) in een polo 3f (55pk) geplaatst zo jah kan ik hier wat meer info over krijgen
![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]() Je maakt het heel verwarrend, een 3f is de motorcode van een 1.3 gt motor (75pk) en de polo die jij hebt is volgens mij een 2f,(polo3)..
En die ombouw is geowon heel goed mogelijk, wat wil je precies weten??
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Quote:
okay hahahaha nou ik heb dus een polo coupe uit 93 met een 1300 blok nu heb ik veel problemen met de motor van dat beestje en nu had ik de graag een ander blok in willen hebben nu was mijn vraag of het mogelijk was om zoon 3f blokje met multipoint de in te bouwen en hoeveel werk dat is met de kabel boom en zo wand ik had gehoort dat dat bij vw dat veel werk was ik heb namelijk alleen nog meer een opel corsa omgebouwt dat was wel te doen maar vw polo weet ik niets van af |
#4
|
||||
|
||||
![]() polo is net zo makkelijk als corsa
__________________
kopbewerking ,pm |
#5
|
|||
|
|||
![]() hallo,
zal me ff kort voorstellen, mijn naam is marcel, (onder het account van mijn broertje), waar het mij voornamelijk om gaat is de bedrading. Een blok erin leggen stelt niets voor, (bouw namelijk corsa's regelmatig om naar 2.0 8v, 16v en 16v turbo...) maar ik zit meer met de bedrading. Van opel ken ik de bedrading uit mijn hoofd maar van vw weet ik eigenlijk heel weinig.... Ik heb ooit eens iemand bezig gezien met een 16v in een golf 1 nou toen ik die bedrading zag toen sprongen mij de tranen in de ogen wat een werk zeg... Hoe zit het bij deze 1300 8v blokken. Is de bedrading voorbereid of moeten we een complete kabelboom aanpassen. Of is het net als opel 5-6 draden omsolderen en rijden met ding. En hoe zit het met dingen als de brandstoftank en brandstofpomp. Is de pomp van zo'n monopoint injectie voldoende voor een multipoint injectie. Heb geen zin aan raar gevormde zuigers doordat ding te arm loopt omdat de pomp het misschien niet aan zou kunnen... Veel vragen maar zo leer ik ook nog eens sleutelen aan VW auto's.. haha Je moet toch ergens beginnen hé... alvast bedankt mvg marcel |
#6
|
|||
|
|||
![]() kijk naar een draadboom die bij het blok hoort,zo niet zelf aanpassen.
je hebt alleen de motorruimte nodig,vanaf de zekeringskast.
__________________
Je voelt je lekkerder in een VOLKSWAGEN |
#7
|
||||
|
||||
![]() als je de kabelboom bij het blok hebt kun je die zo oversteken, pulg and play!
__________________
This post is a natural product. The slight variations in spelling and grammar enhance its individual character and beauty, and in no way are to be considered flaws or defects. ||Corrado G60|| |