Van de luchtfilterbak is nog niet veel meer terecht gekomen als de tekening die ik hierboven al gepost heb. School gaat nu echt voor, daar moet ik straks immers mijn brood mee verdienen, die papieren. Zodat ik met deze hobby verder kan (hopelijk op een hoger niveau).
Maar die luchtfilterbox, tja dat gat ga ik niet maken. Het filter komt tussen de koplamp en radiateur. Met een hitteschildje. Qua model heb je weinig keus enkel het materiaal nog.
Ik ben al tijden bezig om mijn dunne lijstenset compleet te krijgen. Laatst op aanraden van een Forumlid naar een sloop geweest. Speciaal een auto geleend. Voor niks dus...
Waar ik al bang voor was, je belt: heb je dat en dat liggen, ja natuurlijk!
Niet dus
Maargoed gelukkig niet helemaal met lege handen terug gekomen. Ik heb ee 15" thuiskomertje kunnen kopen. Met een helemaal gaaf bandje erop. Aangezien ik G60 remmerij heb op de vooras is dat wel heel praktisch!
Verder heb ik ook 2 dorpelverbreders erbij gekocht maar daar baal ik beetje van. Alle bevestigingspunten zijn gaar. Bij de dealer zijn ze erg duur, de dorpels. En ik ben ook nogsteeds opzoek naar de wielkastverbreder voor de bestuurderskant vooraan. Dan heb ik alles compleet. Misschien koop ik die dan maar nieuw. Weet iemand een mooi adresje?
Dit heb ik nu (naast 3 goede wielkastlijsten en wat klein spul en deurlijsten):

2 dorpels die aan de buitenkant redelijk gaaf zijn. Geen afgescheurde stukken/barsten. Maar deze hebben geen bevestigingpunten meer.
2 dorpels die beschadigd zijn maar wel alle bevestigingspunten hebben.
Dus mooi bagger, maar misschien kan ik er nog wat van maken. Even afwachten. Maar als jullie nog wat voor mij weten, graag!
De oude lijstenset is al verkocht. Achter heb ik nu geen roest meer. Helaas bij de voorkant nog wel, klusje voor de sluiptol dus!

Er zit ook nog veel kit aan wat ook allemaal nog weg moet.
Genoeg te doen, maar eerst mijn tentamen!