Sinds de laatste update ben ik wel bezig geweest. Maar ik had aan het einde van de dag geen puf meer om te updaten (fulltime werken merk je wel..). Of ik was druk met andere dingen.
Zojuist terug van een weekje vakantie en was de foto's aan het kijken (van de vakantie). En kwam er nog een paar van de auto tegen.
De tussendemper overal waar nodig gelast.

Ik denk dat die nu wel netjes gasdicht is. Wil nog even alles in dat hitte bestendige zwart zetten en dan is die klaar voor montage.
Elke dag wel even bezig geweest met de luchtfilterbak. Eerst de bovenplaat op maat gemaakt:
Daarna in de bodem 2 boutjes geplaatst. Doordat ik de gaten wat groot had geboord kon dat niet netjes dicht gelast worden. Mooi stom dus van me. Maargoed boel was toch dicht gelast. Ik heb nu dus netjes 2 gaatjes geboord en draad erin getapt. Nu weet ik zeker dat het goed dichtgevloeid kan worden.
Nog even wat foto's van
Freddy in actie
De bovenplaat was ook al vast gehecht vorige week vrijdag. Ik hoop dat hij deze week afgevloeid is. Dan is mijn luchtfilterbox dus klaar. Wel ongepolijst maar toch!
Ik ben ook nog bezig geweest met het wegschuren van overtollig plamuur. Dat word ook wel weer een mooi werkje!
Ook heb ik nu een originele kabelboom voor elektrische ramen en spiegels binnen gekregen (van
Maurice. Dus ik kan mijn ramen gaan ombouwen.
Tot slot, ik heb meerdere onderdelen gekocht via Ebay.de maar helaas nog niks om te laten zien. Als het zover is zal ik foto's van de delen posten
P.S. sommige foto's zijn met de telefoon genomen. Vandaar de soms wat mindere kwaliteit.