Nee, zoals ik al vertelde op de vorige pagina (
http://www.volksforum.com/forum/sho...3&postcount=237)
Ik ga er dus nog eentje bij zoeken. Ik denk dat ik niet zomaar een losse hoofdsteun kan vinden. Maar ik wil kijken of ik een volledig verstelbare en zoveel mogelijk elektrische functies uitvoering kan vinden. Ik heb de tijd.
Over de tips van het lassen:
Het gaat niet altijd even lekker inderdaad. Soms blaas ik er zo dikke gaten in. Wat erg vervelend is. Dat oefenen ga ik binnenkort weer eens doen. Komt met vakantiewerk helaas niet zoveel van. Maar volgende week ben ik de hele week bij mijn vader. Dus ik ga als ik thuis kom van mijn werk bezig met de auto.
Over de lassen, hebben jullie het over al mijn lassen of vooral die van de herstelde demper? Over de demper, die heeft een dubbele huid. Die buitenste huid was op meerdere plekken helemaal door. Voor de rest is die buitenhuid volgens mij 0,1 mm dik. Heel erg dun. Dat lassen was dus ook erg moeilijk. Vandaar dat dat er niet uit ziet. Mijn doelstelling was gasdicht maken, dat is volgens mij wel gelukt.
Ik heb ook mijn slotplaat gelast. Dat ging stukken beter. Dat was ook materiaal van normale dikte (1mm that is). Die is veel beter gelukt. Helaas heb ik daar geen detailfoto's van geschoten. Dus dat kan ik niet laten zien (zodat jullie het kunnen beoordelen).
Het probleem waar ik tegen aanloop is de materiaal dikte. Het staal is allemaal erg dun. Dus je hebt er zo een gat in. Over de instellingen, die heb ik hier ergens uit een topic gehaald. Dat was een post van
Gijs. Dezelfde waarden als die je daarnet had gepost (vorige pagina).
Wat me wel opvalt is het feit dat de las er inderdaad vaak op ligt en niet inbrand en het materiaal goed samensmelt. Hoe krijg ik dit voor elkaar, ampere's omhoog? Met het kans van gaten branden. Dat is het nadeel, het apparaat is niet variabel maar trapsgewijs instelbaar.