View Single Post
  #3  
Old 28-07-2007, 22:01
berendd's Avatar
berendd berendd is offline
Married to PC
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,458
Default

moest uiteindelijk toch even langs de honda specialist, groeneveld motoren oid.. gaskabeltje met t goede tonnetje eraan gehaald voor 5E

de chokeschroefjes wisten ze me te vertellen zaten kapjes overheen en eronder zaten de chokeschroeven, kennelijk amerikaans model..

ze hadden het er over dat ie dan standaard te arm zou staan dus dichtdraaien en 2 slagen open zou goed zijn, voor de polo ook? of waren het nou halve slagen serge?

daarna nog even langs de halfords gereden en een universele buitenkabel gehaald om mijn originele chokekabel mee te fixen.

kabels:



dit dopje van de kabel af schroeven



het kunststof kapje uitboren en het stalen eindstukje van de kabel erin timmeren



dan de kabel erin steken



gaatje boren in de chokehendel van de carbs zelf



de chokekabel komt door het gaatje en word op het klemmetje erachter vast gezet, door aan de hendel te trekken duwt de buitenkabel de chokehendel aan, werkt prima!

__________________
sportklassiek klassieker forum
Reply With Quote