Quote:
Originally Posted by -spyrock-
Toen je hem probeerde te starten met startkabels, ging hij dan even aan ( en daarna weer uit bij lossen van de kabels)?
Of ging hij gewoon helemaal niet aan?
|
Helemaal niet aan...
Maar vandaag weer iets geprobeerd en kwam t volgende uit....
------------------------------------------------------
Vandaag eerst maar even anwb erbij gehaald(pasje van mijn oom, dus die vent mocht niets doen).....
Maar we kwamen er dus wel achter dat er wel beweging in zat, maar dat de zuigers niet ver genoeg draaide....
Conclusie van hem, blok moet uit elkaar.....
Maarja ik als iemand, die niet super snel de moed laat zakken, zocht verder....
Dan maar even bougie's eruit, en stukje duwen, om te kijken of er een compressie geluid was.....
Een vriend van me duwde en ik trok aan de voorkant.....
Na 1.5 meter, kreeg ik een straal benzine over me heen, wat uit de cillinder spoot(cillinder aan de rechterkant, als je er voor staat)....
Bij de rest vloog er niets uit......
Kan het zijn, dat dit cillinder nummer 1 is???????
Deze zat dus zo vol, dat hij de benzine niet kwijt kon, en m via t gaskleppenhuis weg gooide......
Kan het probleem dus als volgt zijn?????
Cillinder 1 komt totaal vol te liggen, de pomp blijft cillinder 1 vullen, omdat deze niet doorheeft dat hij vol is.....
Waardoor cillinder 2,3 en 4 dus geen ontstekking meer kunnen krijgen....
Wie ondersteunt mijn theorie????