
13-08-2007, 22:33
|
Forum Regular
|
|
Join Date: Jul 2007
Posts: 113
|
|
Quote:
Originally Posted by Stijn
8V GTI in ieder geval. Ik moet je aanraden niet verder proberen je blok te starten zonder dat je eerst de olie vervangen hebt. De kans is groot dat het blok vol staat nu, verder proberen te starten kan je ergens een keerring kosten.
Wat je eigenlijk zou moeten doen is de brandstofgalerij inclusief injectors van het blok nemen zodat je kunt controleren of een injector open blijft staan.
Als er een hangende injector tussenzit dan zou je die kunnen verwisselen van plaats met een andere, zodat je kunt uitsluiten of het aan het signaal of aan de injector zelf ligt.
Overigens moet het bijna wel aan een injector liggen, digifant stuurt alle injectors -tegelijk- aan dus als de aansturing verkeerd is zouden ze of allemaal open moeten staan of allemaal niet.
|
Welk stuk moet ik dan loshalen????
Aangezien ik graag zou willen weten wat t kan zijn verder.....
ANWB zei dat t blok vast zat, alleen wij kregen er gewoon beweging in....
Maar als er een klep blijft hangen, is dit simpel op te lossen, of kost dit meteen 100erden euro's????
En test je dit aan t contact, of zie je dit ook als die losgekoppeld is????
__________________
Msn: devilscoot@hotmail.com
|