
18-08-2007, 17:44
|
Forum Regular
|
|
Join Date: Jul 2007
Posts: 113
|
|
Quote:
Originally Posted by Stijn
Aan de computer kun je niets zelf testen, althans, in jouw geval. Maar je weet niet eens of het de computer is! Dit hele topic samen heeft je inmiddels al alle mogelijke opties gegeven. Ik zou:
-Fuelrail inclusief injectors uitbouwen
-ontsteking uitbouwen, stekker eraan laten, verdelerkap mag er evt wel af
-computer enz aansluiten
-contact aan, onsteking draaien, de injectors zouden pulserend benzine in moeten spuiten (injectie gebruikt signaal van de hall-gever binnenin de ontsteking verdeler voor injectie). Als ze dat niet doen: iets kapot. Als ze allemaal benzine blijven spuiten: iets kapot. Als er eentje benzine blijft spuiten: juist die injector kapot.
Daarna alles netjes optijd zetten (dus cylinder 1 in BDP, hulpaswiel groefje op inkeping krukaspoelie, nokkenaspoelie met kerf aan binnezijde op voorrand cylinderkop, riem erop en spannen, ontsteking erin -> rotor wijst naar cyl 1).
|
Dat word dan maar proberen, wat ik kan doen, en anders gaat die zeker weg....
Dan ga ik weer voor een honda, waar ik altijd alles zelf deed...
Helaas zit t vw blok, toch iets ingewikkelder in elkaar dan ik d8....
__________________
Msn: devilscoot@hotmail.com
|