View Single Post
  #4  
Old 23-09-2007, 11:52
Mad_Uwe's Avatar
Mad_Uwe Mad_Uwe is offline
Forum Regular
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 266
Default

Quote:
Originally Posted by raf_construct
Een T3 lijkt me VEEL te groot voor een 1.8 benzine... Waarom zou je op zoiets beginnen als iedereen een kleine turbo gebruikt voor zoiets?
k03's en dergelijke vind je met hopen. Heb er trouwens nog eentje liggen met spruitstuk.

Verder hangen je pk's echt niet zomaar af van je turbo hoor. Turboverkopers schreeuwen nogal graag pk's maar je blok is veel belangrijker. Die T3 is trouwens net zo goed geschikt voor 280pk.


T3 is alleen de flens bevestiging en is verder verkrijgbaar in verschillende maten. Wat voor spruitstuk heb je bij de K03? Passend op een G60? Dan mag je me wel even een prijs PM-en

Quote:
Originally Posted by MelG60
T3 op zich zegt niks, heb je fotos van de turbo of meer gegevens? iig kan je niet bij voorbaat zeggen dat hij te groot is. Reviseren is zonde van je geld voor een 600 dollar koop je een nieuwe.


Gegevens die ik er zo op vind:

"Koude gedeelte"
A/R 42
M27

"Warme gedeelte"
M? 48
verder iets met 93 wat me niet zou verbazen als de het productie jaar is..

Is zelf reviseren een optie bij zo'n ding??
__________________
Prius3
Superb Combi 1.6TDI Hartog optimized
Z3 M-Coupe S54 Phoenix Gelb nr. 27/269
Boxster S 987 48dkm
Ducati 916, 748SP, 999S
Suzuki GSXR750 ‘87, ‘91, ‘91
Reply With Quote