
27-09-2007, 17:11
|
Postwhore
|
|
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,351
|
|
Gek word ik er van
Na veel gedoe met de Corrado van zoon lief, en een en ander vervangen te hebben bleef ie tot vanmiddag zwaar klote lopen...
Na de zoveelste zoekslag bleek er een draadbreuk te zitten in de bedrading van de stationair en volgas switch op het gasklep huis. na deze gefixt te hebben leek de G60 het heilige licht gezien te hebben en ging ie als een brandweer auto...zelfs het stationair stond als een huis op pakweg 900 rpm, terwijl dat eerst stond te zoeken en daarbij een kleine 400 rpm schommelde..
Echter en nu komt ie, nu slaan de bougies continu vol met roet, dus het mengsel is opeens te rijk, de CO regelpotmeter verdraaien helpt wel iets maar lost het vetslaan niet op....
Ik word inmiddels gek van dat ding....hij wil prima lopen als de bougies schoon zijn, maar dat vetslaan verziekt het weer..
Voor zover ik weet zijn de bougies van het juiste type...
Help ?? 
|