11-10-2007, 21:03
|
 |
Forum Newbee
|
|
|
|
Dat zal ik zeker niet ontkennen dat een golf II beschikbaarder is etc, maar kijk s naar een mr2 die heeft geen kinderachtige prestaties, maar als vergelijk komt een corolla Gti toch aardig in de buurt met 115 pk,(ok t zijn niet de 135 van de 16V KR)maar vergeet niet dat de power van een jap onderin krachtiger is als menig volkswagen blok.
ik heb een starlet gehad waarmee ik in de 1 en 2 een vriend met een VR6 zelfs bij daarna was hij me meester natuurlijk het was een starlet van 1987 dat was een 1.3 met 75 Pk (met een ledig gewicht van 715 kg) en waarvan ook menig polo 6N 1400 en standaard golf II 1600 de achterkant van heeft gezien. Indien gewenst wil ik daarvan wel een filmpje online zetten morgen (ferry je zult mijn slet ook nog wel kennen denk ik)
Het is jammer dat nieuwe eigenaars er vaak minder zachtzinnig mee om gaan dan je zou wensen ik heb de mijne toen helemaal afgebouwd en alle tuning/styling delen los verkocht. een half jaar later lag ie al in puin met maar net 130000 op de klok dan baal je (stiekem)toch wel een beetje.
@ de rest thanks voor het welkom al maakte ik dan geen geweldige start