View Single Post
  #1  
Old 11-11-2007, 21:00
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,870
Send a message via MSN to jettaracing
Default Jettaracing's schoonzusje ook aan de VW!

Jazekers ,eindelijk de andere kant van de familie ook aan de vw gekregen !

Na een aantal jaren met veel plezier in haar corsa te hebben gereden ,was deze op het laatst zo erg verroest dat het maken van deze auto te duur werd .....
Maar omdat Manlief niet aan een volkswagen wilde hebben ze toen maar een Suzuki swift gekocht ,en daar hebben ze de laatste jaren nogal wat onkosten mee gehad ,en toen ze er achterkwamen dat er weer zo'n 5 a 600 euro achteraan moest voor de volgende apk ,werd ik gebeld !
M'n schoonzusje wilde nu toch echt een volkswagen ,dus heb ik via een goede kameraad van mij er één geregeld !

En wel een Golf MK2 ,1,3 van '90, een mooie Witte kleur ,een Madison uitvoering !

Ben er meteen vrijdag mee begonnen ,want de Swift zal in de loop van de week naar de sloop verdwijnen .....

Hier alvast een paar foto's van het autootje
Ik neem de auto zelf eerst onderhanden nemen voor ze m krijgen

Zo kochten we de auto







Dunne (kromme ) bumpers ,grijze grille lijst ,veroeste mistlampen ,roest aan de achterzijde ,en een heel erg doffe lak!




enigste rotte pek op de hele auto overigens !






stukje opnieuw ingelast ,goed in de steenslagbescherming ,en is inmiddels al weer wit gespoten !



zeer kale kofferbak!
Na een bezoek aan Alberto lijkt dit al weer heel anders (update foto's volgen nog)




en dof deze lak!







Inmiddels is de hele auto al gecleand met de poetsmachine en zit de hele auto al onder een mooie laag Meguiars
Ook zijn alle zwarte delen weer netjes zwart .




Vanmiddag nog even de nieuwe bumper (thanks to Alberto) mooi opnieuw zwart gespoten en gemonteerd ,evenals de grille en grillelijst .

Witte knippers zijn al besteld ,en morgen komen er nog een set nieuwe voorbanden omheen .
Eerst zal de auto komen te staan op de originele 14 inch steelies met doppen ,het word toch eerst nog winter

Binnenkort meer over dit projectje
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk
Golf variant Mk3 family car
The White Turbo Jetta!


Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden
Reply With Quote