26-11-2007, 14:10
|
 |
Volksforum Aandeelhouder
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by breadfan83
Maar wat anders... is dit misschien waar je koelvloeistof heen is gegaan? Daar krijg je immers wel je warmte vandaan.
|
Dat weet ik dus niet.
Ter uitleg, had hem dus zaterdag gestart en na een seconden of 15 begon mijn koelvloeistoflampje te knipperen. Koelvloeistof gecontroleerd en deze stond veel te laag. Nu heb ik deze al een tijdje niet meer gecontroleerd dus ik gok erop dat het normaal verlies is en het puur toeval is dat het lampje nu begon te knipperen. Anders zou ik het niet kunnen verklaren dat er ineens een deel koelvloeistof weg is. Let wel, ik heb niet héél veel moeten bijvullen.
Ik zet dit weekend eens een kacheltje erin in combinatie met het dakraam op een kier. Hopelijk ben ik er dan van af.
Ook bedankt voor je handige tip Henk, controleer die matten ook eens. Heb inderdaad een keer een natte mat gehad achter mijn voorstoel, maar dat kwam volgens mij doordat mijn deurrubber niet fatsoenlijk afsloot.
Dan maar direct ook eens de plastic achter de deurpanelen vervangen. Heeft iemand idee wat voor plastic ik daarvoor kan gebruiken? Las ergens dat vuilniszakken niet aan te raden zijn ivm met scheuren na een tijdje.