Quote:
Originally Posted by JettaPowerrr
Dus dat kenteken-verhaal niet te druk over maken? Bij een APK malen ze er niet om, heb ik wel eens begrepen. Bij een steekproef dan?
|
Bij de apk kijken hoeven ze niet meer te kijken naar het type motor ,zelfs niet eens meer naar het aantal cilinders! (Natuurlijk wel of het een diesel ,benzine of Lpg auto is)
Al vind ik dit wel een beetje een vreemde regeling ,maarja zolang alles goed is gemonteerd ,en voldoet aan de emmissie-eisen ,zal het geen probleem opleveren .
Ik heb jaren gereden met mijn opel manta ,met een 1,8 90 pk op kenteken ,en daar lag een 2,4 uit een omega in !
En heb daar jaren mee gereden (hij rijd nu nog !) en heb er alle jaren de apk mee gehaald ,en zelfs tot 2 keer toe een steekproef gehad!.
Het enige wat de keurmeester als opmerking gaf was ,dat alles netjes was ingebouwd ,hij had ze wel anders gezien .
Ik had dan ook de remmen ,en uitlaat en brandstofleidingen goed ingebouwd en aangepast.
En ben er ook al meerder keren mee aangehouden door de politie (ja ,dat heb je met opvallende auto's nou één keer),en die hebben er ook nooit een probleem van gemaakt .
Het lijkt mij wel een leuk project ,die jetta