vandaag besloten om mijn nieuwe zomer velgen op de polo te laten leggen. mijn keuze is gevallen op deze velgen die ik van de winter van iemand hier op het forum heb overgenomen.
5 spaaks Ronal velgen
14'' 6J ET 38 4x100
banden
185/55/14 Typhoon
Alleen bij het wisselen kwamen we erachter dat de rode plastic ringen niet aanwezig waren. wist zelf niet eens dat die er altijd op zaten. als gevolg dat er een klein beetje speling in zit, omdat die ring dat niet opvult.
toch de bandjes laten monteren en de wielen erop gezet. ging een proefritje maken, maar nu is er een probleem. als ik afrem hoor ik achter een tikkend geluid komen, niet van voor. en bij de 80 km/h trilt de auto heel erg.
dat trillen is gewoon goed uit laten lijnen, en dat gebeurt zo snel mogelijk. alleen dat tikken als ik afrem bij ongeveer 20 tot 50 km/h zit me niet lekker. ook door de bochten bij die snelheid hoor ik een tikkend geluid.
mijn vraag is komt dat door die kleine speling omdat die ringen er niet op zitten? wie kan me helpen...
grtz.
even snel foto's gemaakt. de kapjes moeten er nog wel op en natuurlijk goed schoon gemaakt worden.
grtz.