View Single Post
Old 02-06-2008, 13:05
Siem's Avatar
Siem Siem is offline
Postwhore

Send a message via AIM to Siem

Heb mij van de week ook even gestemt op http://www.kwartjevankokterug.nu

Had het gisteren er ook nog van dat de prijzen zo allemachtig hoog zijn, ze vertelde mij toen dat het nog wel mee viel met wat er nog zou komen. De euro 95 gaat richting de 2 euro (verwachting). En weet niet of wij het mee maken maar las ergens op een site dat in deze eeuw de benzine nog 5 euro gaat kosten!!!!!(zal wel achterin de eeuw zijn

Weet niet of jullie het ook hebben gezien, Geert Wilders was laatst op tv. Hij was bij een bepaald praatprogramma op ned 1 volgens mij. Hij vertelde ook dat de prijzen van benzine maar zobiezo alle btw die wij burgers of iedereen moesten betalen veel te hoog zijn geworden. En dat het geld naar verkeerde dingen uitgaat, hij was ervoor om het kwartje van kok eraf te halen en nog wel wat. Zulke uitspraken mag ik graag horen, nu nog waar maken dan he.
Zo zei hij ook dat nederland veel te graag derde wereld landen helpt, niks mis mee vindt ik maar een stapje minder mag ook wel. Eerst hier maar eens op orde, en wat de regering dan aan geld overhoud kun je altijd nog andere landen helpen. Ben niet altijd een voor stander van Wilders geweest, maar die avond op tv bracht hij ook goede ideen en feiten naar boven.

Een voorbeeld waar ons geld heen gaat:
Er is een vrouw (werkende bij de overheid) die in Afrika hulp ging verlenen bij arme mensen. Hiervoor kreeg zei natuurlijk een zakcentje mee zodat ze droog kon slapen en eten. Hiervoor moest zei of de regering een aantal papieren invullen zoals wij dat moeten doen bij de jaarlijkse belanstingteruggave, dit hebben ze gedaan alleen een nulletje te veel, het bedrag is dus wel daadwerkelijk overgemaakt en het is bekend dat het een veel te hoog bedrag is: Wat zegt de regering nou heel simpel, ja wij zullen kijken wat we er aan kunnen doen. Nou als wij eens de belanstingsformulieren niet goed invullen en krijgen te veel, staan ze met een dag al op de stoep om het geld wat te veel is teruggestort op te halen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (die vrouw wordt betaalt van ons belastingsgeld)
(Geert Wilders is hier in voor in opstand gekomen)

Of als laatste een uitspraak van Balk-ellende: De mensen (burgers) moeten maar wennen aan de hoge brandstofprijzen

Beetje jammer dat het zo moet gaan..........

Groetjes

Audi a4 Avant 1.8T '03
?
Reply With Quote