View Single Post
  #5  
Old 22-06-2008, 13:55
J_Fix's Avatar
J_Fix J_Fix is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 306
Default

ok thnx

Het nokkenas tandwiel moet er ook af neem ik aan? Zit een spie in dacht ik? Is dat qua vastzetten gelijk aan de 8v op 45Nm of gelijk aan het PL blok op 65Nm?

Ik weet niet in hoeverre de PL technisch afwijkt van het KR blok m.u.v. dat K-jetronic/KE-Jetronic verschil. Weet iemand of ik de meetwaarden e.d. van een PL kan hanteren m.b.t. toegestane spelingen en afstel- en aantrek-waardes e.d.?

--> even aanvulling, ik heb namelijk een NL vraagbaak waar de PL wel in staat maar de KR niet.

O ja nog een "domme" vraag, de 1ste cylinder is toch aan distributie riem zijde? Ik raak aardig de weg kwijt met die haynes omschrijving zal wel komen omdat ze daar aan de andere kant zitten met sturen
__________________
Blau macht glücklich!!


'89 Golf 1.6D <-- stripped
'91 Golf 1.6 CL <-- stripped
'88 Golf 1.8 GTI 16v (KR) <-- daily
Reply With Quote