Heb ik niet gepost op het forum want ik heb zelf de handleiding gevolgd van Blauwertacho.
http://www.blauetachos.de/NL/index2.htm en ik moet zeggen dat 't me erg mee viel.
Ik heb het materiaal besteld bij
WilTec GmbH - BlauerTacho.de
Tegenwoordig leveren ze ook sets voor ombouw hoorde ik en ik zag ze zojuist inderdaad op een aparte url staan hier:
http://shop.wiltec.info/tabshop_s/w...bau_volksw.html
Waar ik zelf wel achter kwam is dat hun het inboren in het plexiglas van de MFA even terloops noemen dat je daar toch wel even erg voorzichtig moet wezen. Het stripje om te boren (kun je bij hun op de foto's zien) is vrij dun en je boor loopt zelfs met extreem laag toerental vrij vlot weg.
Op de foto bij mij lijkt het rood erg oranje maar dat komt door mijn overbelichting in m'n camera

het is namelijk echt knalrood.
Verder passen hun voor de tellerverlichting 7 LED's toe. Ik heb er uiteindelijk nu 4 in zitten en dat is echt ruim voldoende. Daarbij heb ik evengoed (net als hun) diffusie folie toegepast om het licht wat beter te verdelen en minder puntsgewijs te krijgen.
Ik heb die folie ook in de schakelaars toegepast.
Een ander ding om even op te letten is de lichtunit van je verwarming. Ik zou zeggen haal er even 1 (of 2) op de sloop en bouw die om. Dat ding wil nog wel eens lastig uit elkaar gaan en breken namelijk.
Maar als je handig (en geduldig

) genoeg bent met solderen dan zou ik hun handleiding volgen en tussentijds (bijv. voor het vast lijmen van de lichtunit) eerst even, met een adapter/trafo of reserve accu, kijken of het fel genoeg is naar jouw smaak. LED's laten zich namelijk amper dimmen en je lichtschakelaar voor dashlicht dimmen verliest ook meerendeels z'n functie.
Ik heb naast hun manuals ook de asbak/aansteker blauwe led verlichting gegeven. Was wel even iets werk maar viel op zich dus erg mee.
Ik heb de ene avond de dash unit gedaan en een dag later in een avondje de schakelaars. De middenconsole (qua asbak licht) heb ik later gedaan.
Succes

en mocht je vragen hebben dan doe maar even een seintje.
O ja, nee ik heb er geen aandelen van ofzo