23-06-2008, 20:26
|
 |
VW Fanatic
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by klenne
staat em goed die velgjes
|
Zekers, en heb al even gekeken en ze staan ook mooi onder de GTI maar die ligt er nu vrij hoog mee. Hij staat nu relatief hoog ivm die 17inch velgen en er zit nu geen schroefset onder, alleen extreem stugge koni dempers (ik krijg ze amper iets ingedrukt) en nog tikt hij het scherm in bochtjes waar ik tegelijk ook een inrit in draai ofzo. Gaat allemaal nog net
Duh, sterker nog, het liep bij aanschaf zelfs zo ver aan dat die velsranden in de binnenschermen voor deels weg zijn geslepen (bij de vorige eigenaar) door de vorige set banden. Hij had er nog breder op liggen en hoger (ik meen 225/45) en niets omgezet aan de schermranden, de sneden zaten zelfs al in de banden
Ik heb voorlopig de randen omgeklopt, een slag smallere en lagere banden (205/40) er op gezet, even lak op het omgeklopte deel gedaan en v/d zomer moet dat alles nog even opnieuw gelast worden, denk dat ik dan meteen de hele rand er uit haal. Dan gaan waarschijnlijk ook de verbrederkappen van de schermen af en de strips van de deuren. Denk dat ik nog wel wat tegen al komen onder die verbrederkapjes.
Ik moet alleen eerst even kijken of ik ver genoeg binnen de schermen blijf met de banden zonder die kapjes 
'88 Golf 1.8 GTI 16v (KR) <-- daily
|