Thread: Siepeltje
View Single Post
Old 01-07-2008, 09:50
Siepeltje's Avatar
Siepeltje Siepeltje is offline
VW Enthousiast

Weer tijd voor een minder leuke update....

Ik werk bij de rug in groningen, harmoniegebouw in het centrum. Achter het gebouw is een parkeer terrein, die bewaakt word met camera's. Daar parkeer ik dus iedere ochtend m'n auto. Gister dus ook. De auto is dan te zien vanaf de weg, en er komen daar toch regelmatig auto's en fietsers langs.

Toen ik klaar was met werken, liep ik nietsvermoedend naar de auto. Ingestapt,.. en toen zag ik ineens een hoop losse draden. Ik wou het eerst niet geloven.. maar de radio was weg. Uitgestapt en een rondje om de auto gelopen. Ze hebben dus het slot aan de bijrijderskant opengebroken. (vorige week zou ik anti-diefstal plaatjes zou bestellen bij mmvw, maar die verkopen ze niet meer)

Toen zijn ze schijnbaar gaan zoeken in de auto, en toen ze de radio eruit hadden hebben ze zich verplaatst naar de achterbank om zo in de kofferbak te komen. Hierbij een poging gedaan om m'n versterker los te halen, dit is niet gelukt. En vervolgens de subwooferkist maar meegenomen

Ik ben gelijk maar naar de portiers gelopen. Het blijkt dat de plek waarop ik stond (bijna) niet te zien is op de camera. Kreeg te horen dat de week ervoor op dezelfde plek ook een auto was open gebroken en een laptop was gejat.

Toen maar gelijk naar het politiebureau gereden om aangifte te doen. Dat duurt dus wel even. Ik stond om 16.30 bij de auto en was al met al om 18.30 thuis.

Vanmorgen de auto maar in de parkeer kelder gezet, daar hangen meer camera's.

Gelijk ook de verzekering maar gebeld, heb een accessoire verzekering, maar ze willen bonnen zien (spul van 3/4 jaar oud ) Bla bla bla, hele papier rommel opsturen en dan gaan ze het bekijken. Duurt dus nog wel ff voordat ik weet of ik iets terug krijg.

Voor de schade aan deur en slot, kan ik de auto naar een schade herstel bedrijf brengen. Daar ga ik na het werk maar ff langs.

Weet iemand nog waar ik die anti diefstal plaatjes (armour door plates) kan bestellen ?
Reply With Quote