![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Last edited by Siepeltje : 22-11-2017 at 07:49. Reason: Delete |
|
||||
|
||||
![]() Zie er goed uit, zit de schroefset nog niet onder de Golf
![]() Ben wel benieuwd naar de foto's. |
|
||||
|
||||
![]() Mooie auto's mien jong. Tword tied veur een Grunneger fotoschait
![]()
|
|||
|
|||
![]() Welkom op het forum.
Leuke wagen de golf 2. Ben benieuwd hoe de golf 1 wordt.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha, hoop volgende week de schroefset binnen te hebben. Als ie eronder zit zal ik wel ff foto's posten. Die 4x4 look vind ik maar niks ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuk, zo'n gti-projectje.
Waarom je Golf II matzwart maken? Jens |
|
||||
|
||||
![]() leuk project... groeten aan gerda
|
|
||||
|
||||
![]() Heej, welkom hier.
Vind die Golf 1 wel vet. Vooral die spoilerkit vind ik juist mooi staan. Dat bedoel je toch niet met tuppperware he?
|
||||
|
||||
![]() Leuke auto's. Is dat niet een BBS spoilerkit?
En had die oude grill in de Golf 2 gelaten, staat mooier als de embleemloze (icm smalle bumpers) vind ik.
|
||||
|
||||
![]() @Zeend, Mat zwart vind ik super, en de lak van deze is ook niet echt gewelidig.
@JP-VW, Zal ik doen. Nog bedankt voor de hoedenplank ![]() @breadfan83, de spoilerset vind ik ook wel mooi. Maar past niet bij het beeld hoe we de auto willen hebben. En dat tupperware was maar gekheid ![]() @Erik, ik weet niet zeker wat voor set het is. En smaken verschillen wat betreft de grill. Zit er nog aan te denken om er een originele grill met enkele koplampen erin te zetten. Pasvorm van deze is 3x nix. |
|
||||
|
||||
![]() Zoek de verschillen
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hij is gepoetst en er zit een sticker op je lip !
|
||||
|
||||
![]() Het ging idd om de verlaging
![]() Gisteren het schroefsetje eronder gezet. Wat een wereld van verschil, qua rijden. En de sticker ("Bukken konijntje !") was een geintje, had hem hier ergens op het forum gezien. |
|
||||
|
||||
![]() ff een kleine update...
de wielen waren niet bepaald netjes te noemen, dus heb ik ze maar laten stralen en voorzien van een nieuw kleurtje. Alvast een voorproefje voor de rest. M'n zwager had nog wel een setje wielen voor me liggen, dus die er maar onder. Paste voor geen meter, maar vond het wel leuk staan. ![]() Viel niet echt mee te rijden, draaicirkel was bijna gelijk aan een vrachtwagen :P Toen voor maar ff 14" staal voor eronder. ![]() En sinds vorige week zitten ze er weer onder: ![]() Ik zal nog ff wat andere foto's maken. Wielen moeten nog een keer verbreed worden. Maar dat pas als ik aan nieuwe banden toe ben. Ik was nu benieuwd hoe het zou staan. De rest van de auto word het voorjaar gerold, ik twijfel alleen nog over mat zwart en leger groen. |
|
||||
|
||||
![]() Die spoilerset van de Mk1, is dat niet die Quartetset van een Cabrio?
|
|
||||
|
||||
![]() Het is idd een quartetset, maar of die speciaal voor de cabrio is weet ik niet. Rijden wel meer dichte mk1's rond met deze set.
Het enige wat weet is dat ie eraf gaat, dus belang bij ? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zou auto niet rollen maar die kleur houden, is juist n tof kleurtje
![]() Als je in hoogezand woont dan kom je vast ook wel es bij Sascha voor onderdelen ( Heb jarenlang in HGZ gewoond en ouders zijn er kortgeleden weer naar verhuisd)
|
||||
|
||||
![]() Nee, maar als ik een Mk1 heb. Zou ik die set wel monteren denk ik. Als ik voor racelook zou gaan tenminste.
|