Thread: Kris's Black 6n
View Single Post
Old 01-07-2008, 14:17
Kris Hoekstra Kris Hoekstra is offline
VW Enthousiast

Default Kris's Black 6n

Hey,

Sinds gister ben ik de eigenaar van een 6n 1.4 uit 1999. Voorzien van elektrische ramen en spiegels, stuurbekrachtiging, airbags, mistlampen in de voorbumper, zwarte metallic lak, getinte ramen en waarschijnlijk nog wel meer wat mij niet is opgevallen :unsure:

Zoals de meeste die een nieuwe auto gekocht hebben, ben ook ik begonnen met het schoonmaken van de hele auto. En toen lekker wezen touren.

Vandaag besloot ik me oude radio in te bouwen aangezien die wel MP3 af kan spelen, en ik heb vanmorgen met kleppendeksel gepolijst.

Vanmiddag ben ik wat foto's wezen maken:

Dit alles leek mij een knappe basis om mee te beginnen.

Aangezien ik best wel last van hoogtevrees en zeeziekte heb in deze auto, besloot ik vorige week alvast maar om een schroefset te kopen van V-maxx.

Deze kwam gister ook binnen.

Ook een setje 14' inch RSL Motorsport velgen liggen al klaar. Deze zijn 7j en 8j breed, en zullen naar alle waarschijnlijkheid erg goed staan

Verder heb ik ook nog een Momo Millenium sportstuurtje liggen. Ik moet alleen nog even kijken hoe ik die ga monteren ivm de airbag etc. Ben met dat soort dingen altijd een beetje bang....

En er ligt nog een JBL audioset die deze week ingebouwd gaat worden.

Verder heb ik nog een aantal kleine dingen in bestelling staan:

- embleemloze grille (had ik vandaag al verwacht)
- zwarte knipperlichten in zijscherm
- motorkaplifters

Volgende week gaan we eerst even lekker een weekie op vakantie en daarna ga ik me richten op zaken zoals uitlaat etc.

De voorbumper heeft wel een hoop steenslag aan de onderkant en zal opnieuw gespoten moeten worden. Hier wacht ik nog even mee aangezien ik de voorbumper wil strakmaken.

Kris.
Reply With Quote