View Single Post
Old 30-07-2008, 21:59
RubenD's Avatar
RubenD RubenD is offline
Volksforum Aandeelhouder

En weer een update.

Van het werk maar even de gatenzaag geleend. Ging gelijk al mis , de boor van de gatenzaag sloeg vast en brak finaal af. Dus snel weer na het werk gefietst en een nieuwe 6.5mm gemonteerd. Toen kon het werk beginnen.

3x meten 1x slaan met de centerpunt. Aan beide zijden heb ik in de bodemplaat een gat geboord wat rechtstreeks de kokerbalken in gaat. Dit is voor de kabelbomen.

Daarna de kabels voor de accu weer gemonteerd en verder gegaan met de Recaro's. Ik had besloten hiervoor zelf frame's te gaan lassen. Wel had ik de maatgeving van de originele Recaro Mk2 stoelframe's. Van die frame's had ik namelijk een setje maar dat heb ik door verkocht.

De stoel komt schuin achterover in de uit, 4cm hoogteverschil ter plekken van de verstelslede bevestigingspunten om precies te zijn

Ook heb ik nu 1 zwart deurpaneel, hierbij heeft mijn broertje mij geholpen. Alles afgeplakt en daarna netjes gespoten. Ik heb een spuitbus per paneel nodig dus ik heb besloten dat maar niet door te zetten en juist te gaan zoeken naar een set originele zwarte deurpanelen (als het even kan met chromen pees). Als je nog wat weet te staan, laat maar weten

Reply With Quote