Bedankt voor de hulp, maar ben nog niet achter de reden van het 'front-probleem'...
De I-pod heeft zichzelf inmiddels 'ge-reset'
(deze gaat na verloop van tijd nl. vanzelf uit i.p.v op 'stand-by')
De I-pod werkt nu naar behoren!!
@ dirk:
Er zat al een Kenwood in, dus de Kenwood-aansluitstekkers (die dan weer aan de iso van de auto zitten) van mijn oude radio heb ik gewoon laten zitten (plug-and-play); er kan dus eigenlijk geen storing qua kortsluiting zijn.
Bovendien is er heel erg zacht, toch wel iets te horen; in geval van kortsluiting zou je HELEMAAL niks horen.
Mute-kabeltje is niet aangesloten, maar als-ie per ongeluk ergens contact zou maken, zouden toch alle speakers 'ge-mute' moeten worden, lijkt mij? ; anders hoor je je telefoon nòg niet...
@martie:
Zoiets dacht ik ook; ik hoopte op een reactie van iemand, die óók een Kenwood heeft, zodat-ie me de weg kan wijzen!
(...elk merk heeft weer z'n eigen menu-opbouw, toch?)
Ik heb al het één en ander uitgeprobeerd, natuurlijk. (echter zonder resultaat...)
@franky:
Ik had (en wil) het juist andersom, waarbij de achterspeakers de ruimte vullen en de vóórspeakers, via een filter, alleen de midden en hoge tonen weergeven, voor een mooi ruimtelijk effect.
Wat je zegt kÃ*n natuurlijk wel, maar dat is het probleem niet: het probleem is juist dat er vrijwel GEEN geluid uit het frontkanaal komt. Als ik dus omwissel, heb ik geen geluid meer achterin...