11-01-2009, 19:45
|
 |
Postwhore
|
|
|
|
Stationar en onderhoud?
Hallo,
Gelukkig was mijn vorige probleem opgelost  Maar nu heb ik nog iets wat met de laatste tijd opvalt. Als ik een stukje heb gereden en wil afremmen voor een stoplicht o.i.d en ik trap de koppeling in. Dan zakt hij helemaal weg naar ongeveer 500 toeren de motor trilt dan ook voel je door de hele auto en komt direct erna weer naar de 950-1000 toeren. Wat zou dit kunnen zijn? Toen ik de auto kocht was er nogal vrij weinig aan onderhoud aan gedaan. Wat ik al heb gedaan is nieuwe luchtfilter die zat helemaal dicht, bougies waren helemaal versleten. die zijn ook nieuw er in gekomen, De 2 riemen, olie filter en nieuwe olie komt er ook binnenkort in. Zijn er nog meer dingen die ik moet vervangen? Want ik ben nogal in voor goed onderhoud. Ik zag de benzine filter voren tussen de benzine leiding zitten is dit zo ver origineel? En om de hoeveel kilometer moet ik deze vervangen? en zijn er nog meer dingen die ik moet vervangen voor goed onderhoud?
Vraag 2. Mijn verwarming heeft nogal kuren. Dat hij niet goed warm word ok. Het weer is ook ijskoud. Maar mijn eerste 2 standen doen het niet. en op stand 3 hoor je de ventilator wel lopen, maar er komt maar weinig lucht uit. Ik dacht er al eens aan dat die warmte wisselaar is verstopt. Het rooster wat voren onder de motor kap zit heb ik al schoon gemaakt. Maar waar zit ergens de warmte wisselaar?
Het gaat om een Golf mk2 madison cl uitvoering met 1.6 L uit 1990
Groeten, Gino.
|