View Single Post
Old 14-01-2009, 23:02
Dexter's Avatar
Dexter Dexter is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by Arne
Ik zou toch overwegen om over te stappen naar een andere headunit. Als je niet van plan bent om versterkers e.d. aan te schaffen heb je voor nog geen 100 euro al hele mooie toestellen, met USB. Ben je meteen van rondslingerende cd's in je auto af.

Daarom heb je een cd wisselaar. Dan zitten de cd's niet los in de auto maar in de wisselaar. De rest laat je thuis. Overstappen heb ik niets aan. Kost me weer geld terwijl ik deze net heb en het is gewoon een zeer degelijke radio die nog jaren meekan. Daarnaast is een knappe radio wel duurder als € 100,- als je die nieuw aanschaft.

De cd's die ik nu heb zijn van Nashua en die zijn inderdaad wat aan de dunne kant qua opdruk. Ik heb nog een halve spindel Imation cd's liggen die hebben een beduidend dikkere opdruk misschien dat die het inderdaad beter doen. Morgen direct even checken.

Daarnaast heb ik nog een leuk extraatje in dit verhaal. Ik heb sinds net een andere cd-wisselaar module. Dit is een iets ander type en ik hoorde van een ervaringsdeskundige [zo'n geniaal woord is dat he] dat die geen moeite zou hebben met gekopieerde cd's dus dat gaan we ook morgen meteen even testen.

Maar wat ik zelf altijd zo raar vind is het verschil in lasers dan. Ik heb hier in huis een complete set van Denon staan, dat is even een stap betere kwaliteit als de gemiddelde huis-tuin-en-keuken phillips/sony maar die speelt probleemloos alles af.