17-01-2009, 19:14
|
 |
Postwhore
|
|
|
|
Hallo,
Vandaag was ik gestart met het onderhoud dagje, Begonnen met de olie.
Afgelaten oliefilter verwisseld en nieuwe erop. Snel gepiept dus. Verder benzine filtertje er op en klaar. Toen begonnen met de distributie riem te vervangen. Als ik eerlijk ben, had ik het me makkelijker voorgesteld  Nieuwe riem er op. Eens even testen. Hmm hij start toch opeens niet meer  Samen met mijn vader eens verder gekeken. Riem na gekeken merk tekens goed. Maar hoezo zit die andere poulie er nou? Ik zei olie pomp me vader wist het niet. Nog eens starten maar nog niks. Beetje slechte zin. Gaan zoeken op internet. Nou olie pomp was al in de buurt. Maar dat het iets met de ontsteking had te maken hadden we alle 2 niet aan gedacht. Merk teken van de ontsekings poulie goed gezet. En hij starte en liep wel maar 500 toeren en als je op gas trapt is er ook niet echt veel. Dus ik denk dat ik morgen nog even de ontsteking komt bij te stellen. En dan komt het wel goed hoop ik  het werd donker buiten dus zijn we maar gestopt. en gaan morgen verder. Ik had ook nog gevraagd voor die kachel weerstanden hij had 2 verschillende liggen, dus ik moet die van mij even uit elkaar halen om te zien welke ik nodig heb.
Groeten Gino 
|