View Single Post
  #4  
Old 16-03-2009, 10:35
DÁ-BRT's Avatar
DÁ-BRT DÁ-BRT is offline
Volksforum Aandeelhouder - Diesel-head
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,817
Send a message via MSN to DÁ-BRT
Default

Even wat kleine aanvullingen / verbeteringen:

Als hieronder over SDI / TDI gesproken wordt gaat het hier om de eerste generatie met nog een bosch rotatiepomp. Voorbeeld van motorcodes: 1Z,AHU, AFN

- Verstuiverleidingen van een 1900TD en 1600TD zijn beide niet pas, maar pas te maken. Er is zo geen OEM oplossing voor.

- Brandstofpomp steun van een 1900 SDI , TDI met een kleine opening waar de pomp in gecentreerd wordt. Van de eerste serie TDI met motorcodes: 1Z, AHU, AFN. Ik kan de opening maat opmeten indien gewenst.

- Dynamo steun zou ik voor die van een SDI / TDI gaan. Hij is lichter en aangezien je voor een multiriem wilt gaan is dat ook gemakkelijker. Wat je hier niet van gebruikt kan je eraf slijpen.

- Dynamo 70amp SDI uitvoering (i.v.m. het gewicht)

-Distributie kappen SDI / TDI maar compleet met de stalen achterplaat (die je vast zet aan de cilinderkop).

- Pomp riemwiel van een SDI of TDI
__________________
Groetjes,
Bert

VW Jetta 1.6 1984 (NL)
Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE)
Audi TT 2006 (UAE)
Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE)


"Because there's a thin line between hobby and mental illness!"