
29-03-2009, 21:53
|
 |
No personal life
|
|
Join Date: Jan 2008
Posts: 2,473
|
|
Quote:
Originally Posted by martiepartie
Kijk aan, niet zomaar dingen gaan vervangen, eerst de oorzaak zoeken.
De zekeringenkast moet ook redelijk 'verbrand' ruiken als deze intern kortgesloten is.
Alle massapunten van de motor naar de carrosserie nalopen. Een roestige kabel/aansluiting kan heel de stroomkring in de war sturen. Die zoekt toch de weg van de minste weerstand.
|
Dan ga ik checken:
- verbrandengeur bij zekeringenkast (maar dan moet die ook in de auto te ruiken zijn, dat heb ik niet geroken maar toch nog even checken)
- alle massa punten van de motor naar carroserie checken,
- akku polen kijk ik meteen even na,
- de dynamo zal ik nog even doormeten voor de zekerheid,
verder nog speciale dingen?  (mechanisch weet ik veel van oudere auto's, maar zodra er elektronica bij komt kijken word het allemaal wat minder  )
__________________
VWCulture.nl
|