Thread: Vooroordelen
View Single Post
Old 04-04-2009, 18:51
Heleen's Avatar
Heleen Heleen is offline
VW Guru

Send a message via MSN to Heleen
Default Vooroordelen

Tuurlijk, iedereen probeert ze zo weinig mogelijk te hebben of in ieder geval zo weinig mogelijk te uiten (omdat het zoveel problemen kan geven), maar in het dagelijks leven en ook hier op het forum blijkt toch regelmatig weer dat dat zo makkelijk nog niet is (dat geldt ook voor mezelf!).

Vandaag was ik even bij een audiozaak om een nieuw stekkertje voor mijn radio te bestellen zodat ik hem in de Polo kan zetten. Ik loop naar binnen, haal de doos uit de tas en zeg: "Ik heb deze radio uit mijn oude auto gehaald en wil hem graag in mijn nieuwe zetten maar daar heb ik even zo'n stekkertje voor nodig."

Het eerste wat de beste man achter de balie uit kan brengen is: "Heb jij hem er zelf uitgehaald?", me ongelovig aankijkend . Alsof dat zo moeilijk is!

Wat voor vooroordelen heb je zelf waarvan je weet dat ze eigenlijk gewoon niet kloppen of op zijn minst verouderd zijn?

Kick-off:

- Iedereen heeft last van een economische crisis wanneer deze zich aandient (niet waar, ik heb er zelf niet eens last van )
- All men are bastards (ok, ok... niet waar)
- De jeugd van tegenwoordig kent geen manieren meer (niet waar: sommigen zelfs meer dan de gemiddelde bejaarde persoon!)
- Een Polo is saai (valt best mee... )

Komen er vast nog wel meer bovendrijven...
-

"Life will smile for you"

"Frankly... I don't give a damn."
Reply With Quote