![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tuurlijk, iedereen probeert ze zo weinig mogelijk te hebben of in ieder geval zo weinig mogelijk te uiten (omdat het zoveel problemen kan geven), maar in het dagelijks leven en ook hier op het forum blijkt toch regelmatig weer dat dat zo makkelijk nog niet is (dat geldt ook voor mezelf!).
Vandaag was ik even bij een audiozaak om een nieuw stekkertje voor mijn radio te bestellen zodat ik hem in de Polo kan zetten. Ik loop naar binnen, haal de doos uit de tas en zeg: "Ik heb deze radio uit mijn oude auto gehaald en wil hem graag in mijn nieuwe zetten maar daar heb ik even zo'n stekkertje voor nodig." Het eerste wat de beste man achter de balie uit kan brengen is: "Heb jij hem er zelf uitgehaald?", me ongelovig aankijkend ![]() Wat voor vooroordelen heb je zelf waarvan je weet dat ze eigenlijk gewoon niet kloppen of op zijn minst verouderd zijn? Kick-off: - Iedereen heeft last van een economische crisis wanneer deze zich aandient (niet waar, ik heb er zelf niet eens last van ![]() - All men are bastards ![]() - De jeugd van tegenwoordig kent geen manieren meer (niet waar: sommigen zelfs meer dan de gemiddelde bejaarde persoon!) - Een Polo is saai (valt best mee... ![]() Komen er vast nog wel meer bovendrijven... -
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hier ben ik het voor de volle 10000% mee eens. Ik werk als verkoper in een winkel. En mijn god wat hebben de bejaarde personen een grote bek. (uitzonderingen daar gelaten)
|
||||
|
||||
![]() vrouwen hebben altijd wat te klagen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Super goed ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is dat een vooroordeel of een feit? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hahaha ja nu je getrouwd bent durf je wel he
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik rijd beter dan de rest van de weggebruikers. Toch?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ze hebben de meeste tijd van allemaal, en toch moeten ze overal voorkruipen. |
|
||||
|
||||
![]() Komt wel aardig in de buurt van dit topic, staan ook vast wel een paar mooie tussen voor dit topic:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=35510 "Mama heeft altijd gelijk, maar papa's wil is wet" ![]() (waarbij ik mij nu even heel hard af vraag of ik het zo goed schrijf....) Een GTI rijder stopt niet voor het zebrapad (ik dus wel, standaard uitlaat, maar wel meer gebrul onder de kap). |
|
||||
|
||||
![]() Zijn gewoon kut lui in die winkel, ik wou dat mijn vriendin met haar auto radio naar een winkel ging om een stekertje te halen.....
Lars
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja dat ook!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en de hele dag vrij en toch 's ochtends vroeg in de supermarkt of voor je in de rij aan het tanken en dan de pincode vergeten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() quote van mn (schijnbaar) burman; "wat moet dat? waarom sleutelen JULLIE altijd op de plek waar wij ouderen parkeren?"
ehm....donder op? verder niets mis met ouderen, wij jongeren hebben het glimmende nederland te danken aan die gasten, die het net na de oorlog hebben opgebouwd. Maar ik heb er een hekel aan als iemand vanuit het niets begint te brullen, zonder zich even netjes voor te stellen. |
|
||||
|
||||
![]() In wel ghetto WOON je dan ook ?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoofddorp! ben de ghetto ontvlucht.....
|
|
||||
|
||||
![]() Nou .... Owja Heleen bedankt
![]() |
|
||||
|
||||
![]() You're welcome
![]() Ik kreeg op 1e Paasdag nog een gouwe ouwe te verwerken: "Een GTI, dat is toch alleen maar voor jongens met petjes".
|
||||
|
||||
![]() Is toch ook zo?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Interpunctie: doe joe joeze it?
Zie eerste post; En direct mijn vooroordeel; Je schrijft 'netjes', dus je hebt: 1) een kantoorbaan 2) rij je zoals je schrijft 3) ziet je auto d'r netjes uit 4) zie je d'r zelf uit zoals je schrijft Lever nu maar even het bewijs dat je d'r met vooroordelen (vaak) naast zit! ![]()
|