View Single Post
  #2  
Old 20-04-2009, 22:52
BeRt_16VT's Avatar
BeRt_16VT BeRt_16VT is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 286
Send a message via ICQ to BeRt_16VT Send a message via MSN to BeRt_16VT
Default

nou ff beter dan, we hebe vervangen:
brandstof pomp, filter, drukacumulator, luchtweger, spinnenkop, retourklep. dat was de benzine kant.
module, beide computers, ontsteking, bobine.
en nog sterft het hok af,
mijn meter die ik heb voor de druk gaat tot maximaal 5bar dus hoger kan ik niet meten.
zit wel een raar kantje aan het verhaal.
met grijze stekker van spinnenkop af en de zwarte van de bobine + de kabel naar de verdeler kap wil ie toch een beetje aanslaan.
ik weet denk ik de oplossing:
mouns moet de witte kopen :P
maar goed de motor gaat onbelast niet de begrenzer in en komt met redelijk koude motor niet boven de 6000 en met warm niet boven de 5000 toeren uit.
belast blijft ie ongeveer op 4500 hangen.
__________________
Daily VW Sharan 2002 2.8 24v
Daily buske VW T5 2009 3.2 24v on air
Hobby VW golf 4 Cabrio 2000 (nog) 1.8 75pk….
Reply With Quote