View Single Post
  #9  
Old 18-08-2009, 21:06
RubenD's Avatar
RubenD RubenD is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 6,221
Default

Wilde net zeggen, Chris: heb je zeker weten een KR in je witte Golf gehangen???

Maar in Belgiƫ is de motorcode dus niet van invloed? Maar enkel het daadwerkelijk afgegeven vermogen?

Ben je dus met je auto op de bank geweest. Mijn tante haar BMW e60 diesel is om die reden wel terug gedraaid (aangepaste chip) zodat ze een klasse lager zat in de belasting (werkt in Nederland anders).

Als het motor vermogen dus gemeten word, dan zie ik geen probleem in het afknijpen van de KR, door een flens te monteren waardoor je de luchtinlaat verkleint. Mag je daarna wel weer zonder het te melden 40% vermogen extra hebben? Dit lijkt me namelijk niet...

Als je in de toekomst dus de auto wel goedgekeurd krijgt met 1 carb, dan ga je daarna de handel weer ombouwen naar jetronic? Dat valt dan toch veel meer op als een flens met klein gat vervangen voor een flens met maximaal groot gat?
Reply With Quote