View Single Post
Old 13-09-2009, 20:18
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac

Send a message via MSN to jettaracing

Quote:
Originally Posted by larsstolwijk
Wat een prachtwagen, zit deze topic is op m'n gemak door te lezen, maar echt super netjes gedaan. Ben dit ook van plan met mijn toekomstige Mk3 Variant. Maar zit nog te twijfelen tussen een 1.9 TDI of een 1.8 of 2.0 benzine...

Trouwens, welk type velg en band zit er onder? staan net zo mooi, als niet beter dan die Brock B1's

Zo! even een topic uit t stof ,en tevens even de vraag (ja ,wel wat laat ) beantwoorden ......

Ik zou iig voor een tdi gaan ,ik ben er iig erg tevreden over ,zeker wat betreft de rijeigenschappen van een tdi ,een mooi koppelverloop ,en meer dan genoeg vermogen met zo'n 110 pk , al is een 90 pk versie ook erg lekker om mee te rijden hoor .

Wat betreft de velgen ,het zijn een set 'CSA' velgen ,in de maat 7,5x17 et 35 ,met een set 205/40x17 Nankang banden .

Nog even over de golf zelf ,ja ,eigenlijk is er niet veel nieuws , al heb ik inmiddels wel de achterasrubbers vervangen ,evenals de achterste remcilinders en alle remslangen ,zodat de auto weer veilg de winter door kan .

Heb Zaterdag nog wel een set originele Mk3 'Bonrath' Airintake's gescoord op de plaatselijke sloperij
Vond dit wel weer bij de Jettaracing's style passen ,dus bij deze

Maar heb natuurlijk wel eerst de airintake's aangepast ,want de reden waarom er nu zo duidelijk airintake op moest staan ........

Dit heb ik er eerst maar even afgeschuurd !

Vind het zelf eigennlijk best wel strak staan zo

Nog even met deze set erbij langsgeweest ........

Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden
Reply With Quote