View Single Post
  #9  
Old 08-10-2004, 21:57
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

Quote:
Originally Posted by Ron polo1f
idd als ik b.v de distributieriem heb vervangen zet ik altijd ff de krukaspoelie er ff op met 1 inbusje (oud type) en zet dan de kerf wat in de poelie zit tegenover het merkteken wat op het hulpas-tandwiel staat, (wel effe verdelerkap eraf om te controleren of rotor ook bij merkteken staat, deze kan namelijk al eens verkeerd gemonteerd zijn geweest) dan kerf aan binnenkant nokkenas tandwiel gelijk met bovenkant cilinderkopm, riem erop, spannen, en klaar


sorry, maar ik snap er geen hout van... :o :o

er zit op het hulp-as-tandwiel wel een merkteken? of had die voor demontage eerst gezet moeten worden? en zittie op het tandwiel zelf? of in het gat waar de ontsteking in valt?
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote