Thread: thijstheunissen
View Single Post
Old 18-01-2010, 22:30
thijstheunissen's Avatar
thijstheunissen thijstheunissen is offline
Volksforum Aandeelhouder

Default thijstheunissen

Na al heel wat op dit forum te hebben gelezen en rondgeneust te hebben zal ik mijzelf ook maar eens voorstellen

Ik ben Thijs Theunissen en ben 20 jaar oud en studeer Lerarenopleiding natuurkunde op Fontys in Sittard,

Na eerst 2 golfjes met een 1300 motortje gereden te hebben vond ik eindelijk een mooie corrado. Dit vind ik namelijk 1 van de mooiste modellen van Volkswagen en wilde graag de g60 hebben voor het mooie geluid en lekkere power

Zo stond de corriej erbij op de Summermeet en is echt een supermeeting en komend jaar weer aanwezig

Een hele brute tekening van mijn auto laten maken:

En in de wintermodus:

De plannen:
De polo blijft voorlopig zo alleen verbreed staal onder denk ik
De corrado wil ik binnenkort gaan kijken voor bbs meerdelige velgen en mijn leren interieur laten bijwerken en mijn carpc moet nog ingebouwd gaan worden.

Owja en de kachel moet gemaakt worden want het is koud

Toen ging de vriendin ook op voor haar rijbewijs en moest er natuurlijk ook een autotje voor haar komen dus heb ik een polo geregeld voo haar en zelf door de apk geregeld

en dit is het resultaat van een zatermiddag klussen voor de meet & greet in Echt a la winterstyle en owjah die lelijke raamband is inmiddels al gedelete
Reply With Quote