![]() |
|
||||
|
||||
![]() Na al heel wat op dit forum te hebben gelezen en rondgeneust te hebben zal ik mijzelf ook maar eens voorstellen
![]() Ik ben Thijs Theunissen en ben 20 jaar oud en studeer Lerarenopleiding natuurkunde op Fontys in Sittard, Na eerst 2 golfjes met een 1300 motortje gereden te hebben vond ik eindelijk een mooie corrado. Dit vind ik namelijk 1 van de mooiste modellen van Volkswagen en wilde graag de g60 hebben voor het mooie geluid en lekkere power ![]() ![]() ![]() ![]() Zo stond de corriej erbij op de Summermeet en is echt een supermeeting en komend jaar weer aanwezig ![]() Een hele brute tekening van mijn auto laten maken: ![]() En in de wintermodus: ![]() De plannen: De polo blijft voorlopig zo alleen verbreed staal onder denk ik De corrado wil ik binnenkort gaan kijken voor bbs meerdelige velgen en mijn leren interieur laten bijwerken en mijn carpc moet nog ingebouwd gaan worden. Owja en de kachel moet gemaakt worden want het is koud ![]() Toen ging de vriendin ook op voor haar rijbewijs en moest er natuurlijk ook een autotje voor haar komen dus heb ik een polo geregeld voo haar en zelf door de apk geregeld ![]() ![]() en dit is het resultaat van een zatermiddag klussen voor de meet & greet in Echt a la winterstyle ![]() ![]() Last edited by thijstheunissen : 19-01-2010 at 17:00. |
|
||||
|
||||
![]() Welkom Thijs!
Nette Corrado. Is die mini die bij je voor de deur stond ook van jou?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, dat is de lekkere scheurbak van mijn broertje:P die hebben we van de zomer roestvrij gemaakt en gedeeltelijk opnieuw gespoten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom
![]() Mooie corrado, heb hem nog niet gespot hier in de buurt...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dankjewel ![]() ![]() ik was diegene die vroeg van wie de auto was want je had je lichten aan laten staan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ow haha, was jij dat ![]() Bedankt voor het compliment. Wanneer komen er wat meer foto's van jouw C?
|
||||
|
||||
![]() Welkom
Hele nette C!! ![]() Heb je inderdaad ook nog niet gespot hier in de buurt
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() haha dat was ik ja
![]() heb even nog wat foto's erop gezet ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dankjewel ![]() Hij heeft toch ook op een meeting in hoensbroek gestaan en op de parkstad meet and greet en ook op de meet and greet in sittard bij fortuna ![]() ![]() Last edited by thijstheunissen : 19-01-2010 at 17:06. |
|
||||
|
||||
![]() Zelfs ik woon een paar straten verder dan Groenewald College, en ik heb hem nog nooit gespot
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha hij staat daar toch 3 dagen per week op de parkeerplaats ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En wij zijn op de meet and greet in Sittard geweest. Hebben we deze dan allebei gemist? ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() haha volgens mij wel
![]() ![]() Hij stond er trouwens toen nog heel anders bij met originele lichten rondom en 17inch lichtmetalen velgen en nog stoffen interieur erin. |
|
||||
|
||||
![]() Dat was Vains,op de Audi a8 winterwielen!
Ik stond naast hem geparkeerd toen, had toen nog de mk3 vr6.
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat je mij bedoelt
![]() ![]() Dit was mijn vorige corrado, een 16v. En bij mijn huidige stonden mijn lichten aan ![]()
|
||||
|
||||
![]() aah kijk eens aan dan hebben we mekaar wel al gezien maar gewoon niet van elkaar geweten
![]() Ben ook eens benieuwd naar jouw corrado tczl maar ik zie nergens een topic erover of ben ik scheel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja die was dat inderdaad en vond dat ook een supermooie corrado, zeker met die velgen dronder ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ben inmiddels aan mijn 3de bezig, die 16v heb ik aan mijn ex-vriendin meegegeven ![]() TCZL heeft een blauwe G60, maar die heeft hij nog niet zo lang. Ik vraag mij ook af wanneer hij een topic gaat beginnen ![]()
|
||||
|
||||
![]() haha nou TCZL wordt tijd dan volgens mij
![]() Nou ik heb mijn huidige vriendin maar een polo gegeven dan kan ze zelf scheuren ipv mijn corrado verroepzakke ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nette corrado man!
|