Paar dagen terug de portieren aan de binnenkant bekleed met plastic, en daarna de binnen panelen er weer ingezet.
Voor dat plastic had mijn paps een of andere dubbelzijdige tape roller op de kop getikt, werkt ideaal!
In de tijd dat ik de riemen en snaren ging vervangen konden mooi mijn wielen naar de bandenboer..
V-snaar, was hoognodig aan vervanging toe...
Distributieriem was ook niet al te best meer...
Krukas-poellie verwijderen, lijkt erg makkelijk. Maar was bij mij 1 groot drama.. Bij de garage waar deze GTI is onderhouden vonden ze het blijkbaar nodig om te bezuinigen op een paar boutjes. Resultaat? Dolgedraaide Imbus bouten. Oplossing? Las-apparaat en een hoop frustratie. BAH.
Uiteindelijk was ik €1.40 kwijt voor een paar nieuwe boutjes

En een paar uur werk..
Alles weer netjes
En het interieur werk mag er nog best wezen na 20 jaar!
Derde remlicht ook maar gemonteerd:
En tot slot, de mooie nieuwe banden. Goodyear Eagle F1 (195/50-15)
Morgen nog even zorgen dat de stoelen verschoven kunnen worden, en donderdag dus APK!
Zou die in 1 keer goed gekeurd worden? Who knows...
To be continued... 