View Single Post
Old 13-02-2010, 07:32
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life

Exclamation 22 augustus - VW Golf Fire and Ice mini-meet ~ Spaarnwoude

Vorig jaar hebben we (mede dankzij het schitterende weer) een leuke dag gehad in De Meern met Golf Fire and Ice-liefhebbers onder elkaar.

Fire and Ice minimeet #2, 23 augustus 2009

De vraag is dan ook: IS ER ANIMO VOOR EEN MINIMEET IN 2010 ?

EDIT 2 maart 2010: de datum/lokatie is geworden:
zondag 22 augustus 12.00 uur @ recreatiegebied Spaarnwoude nabij de klimmuur; routebeschrijving? zie post #47 !

Ik ben zelf niet zo'n organisator , maar als echte liefhebber heb ik Mike (mverh85) gevraagd, om dit eventueel te doen. Hij is degene die vorig jaar voor een extra leuk tintje heeft gezorgd, door unieke T-shirts te ontwerpen! (ik dacht dát is een echte 'regelneef'!)
EDIT 2 maart 2010: Ik ben toch maar ZELF met organiseren begonnen...

De aller-eerste keer is het voortouw genomen door Mariëlle (MADISON) en vorig jaar heb ik de locatie bedacht (zei de gek...), nadat wederom M. het idee had voorgesteld op het VF.
Zij is dus min of meer het 'Fire and Ice-icoon' van het forum, don't you forget!

Maar,... met alle ideeën van de liefhebbers zèlf, komen we weer SAMEN, net als vorig jaar dus, tot een leuke locatie en dag!
(wel op een zondag, graag...)

Dus: Fire and Ice-ers, LAAT JE HOREN!!!

EDIT 9 maart 2010: flyer gemaakt door 'apocalypsenever' mèt alle gegevens erop!

Plaats dus hieronder jouw reactie en als je het zou willen, met welke auto je dan komt ('n beetje inside-information, zeg maar), dat is leuk voor de voorpret, die ik vorig jaar iig ook veel heb gehad.
Je hebt sinds de vorige meet vÃ*st wel weer wat veranderd aan je 'bolide'...
...dus 'show your stuff!!!'

Fire and Ice: HOT and COOL at the same time!
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote