
05-03-2010, 17:01
|
 |
Married to PC
|
|
Join Date: Jan 2007
Posts: 4,524
|
|
Quote:
Originally Posted by The_Maxx
dan kun je het beste ook gewoon alles demonteren, aan de bovenzijde hoef je enkel de bout los te schroeven.
Verlagingssetjes worden compleet geleverd, veerpoot en schokdemper zijn 1 geheel, standaard demper is wel te vervangen, maar niet echt los te krijgen.
Ook om makkelijker te werken moet je gewoond de complete veerpoot vervangen.
denk dat enkel schokbrekers vervangen ook niet goed mogelijk is via de bovenkant, das toch best smalletjes
|
NIET waar  Je koopt juist een losse demper, zoals hierboven gezegd. De veerpoot/fusee is 1 geheel bij de polo, daar moet het vervangingspatroon in gemonteerd worden. Je koopt altijd een losse demper, demper met veerpoot wordt niet geleverd. Zelfs als je een schroefset koopt moet je vaak je eigen veerpoten inleveren.
Bij een golfje/jetta/corrado is veerpoot en demper 1 geheel.
__________________
v40 d4 r-design 2014
Volvo 244 gl 1978
Volvo 780 Bertone 1987
Mini 1275 1977
Mini 1000 1987
|