View Single Post
Old 05-03-2010, 21:03
svennie's Avatar
svennie svennie is offline
VW Addict

Default Svennie's Golf 3

Ik kom er net achter dat ik helemaal nooit een topic over mijn Golf 3 hier heb gepost, alleen ooit eens in het 'stel je voor' gedeelte.
Dus bij deze ga ik even mijn Golf 3 voorstellen.

Het is een Golf 3 1.6i uit '93. Ik heb hem 9 jaar geleden van mijn opa geerfd en rijs er nog steeds in. Hij toen 27000 op de teller en heeft ni ongeveer 136000.
Zo was hij.

Helemaal origineel dus nog en overal deukjes en krassen (mijn opa kon niet meer zo goed rijden). En zoals jullie zien duits kenteken. Deze heb ik toen ingevoerd en heb er niks voor hoeven betalen (weer geluk bij een ongeluk), vanwege erfgoed.

Als eerste andere velgen gemonteerd en voren 4 cm verlaagd

Die velgen hebben er niet lang onder gezeten, want er bleek eentje van gescheurd te zijn. Meteen andere dan maar en meteen de verlangingsveren vervangen door een schroefset van raceland

Toen nog meer veranderen. Vanalles wat en gelukkig is mijn smaak nu een beetje veranderd

Deze installatie heb ik er hele 2 weken ingehad. Was nog geneens af toen het uit mijn auto gestolen werd
Meteen maar weer aan een nieuwe begonnen:

Toen is hij naar de spuiter gegaan en is bijna alles aan de auto veranderd.
Zo kreeg ik hem terug.

Nog geen week later besloten om er een gecleande bumper op te zetten.

Maar het kenteken zat niet op de goede plek. Die heb ik er naderhand onder gehangen.

Toen is mijn schoonvader aan mijn interieur begonnen. Alles met leer bekleed.

Verder weet ik niet meer in welke volgorde wat is gebeurd, maar zo stond de auto er laatste zomer bij.

Zo moest ik ieder keer mijn oprit af

Zo staat hij er nu nog bij op winterbanden

En deze wielen komen er dit seizoen op. Ben alleen nog adapters aan het zoeken om ze monteren

Reply With Quote