![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik kom er net achter dat ik helemaal nooit een topic over mijn Golf 3 hier heb gepost, alleen ooit eens in het 'stel je voor' gedeelte.
Dus bij deze ga ik even mijn Golf 3 voorstellen. Het is een Golf 3 1.6i uit '93. Ik heb hem 9 jaar geleden van mijn opa geerfd en rijs er nog steeds in. Hij toen 27000 op de teller en heeft ni ongeveer 136000. Zo was hij. ![]() ![]() ![]() Helemaal origineel dus nog en overal deukjes en krassen (mijn opa kon niet meer zo goed rijden). En zoals jullie zien duits kenteken. Deze heb ik toen ingevoerd en heb er niks voor hoeven betalen ![]() Als eerste andere velgen gemonteerd en voren 4 cm verlaagd ![]() Die velgen hebben er niet lang onder gezeten, want er bleek eentje van gescheurd te zijn. Meteen andere dan maar en meteen de verlangingsveren vervangen door een schroefset van raceland ![]() ![]() ![]() ![]() Toen nog meer veranderen. Vanalles wat en gelukkig is mijn smaak nu een beetje veranderd ![]() ![]() ![]() ![]() Deze installatie heb ik er hele 2 weken ingehad. Was nog geneens af toen het uit mijn auto gestolen werd ![]() Meteen maar weer aan een nieuwe begonnen: ![]() ![]() ![]() Toen is hij naar de spuiter gegaan en is bijna alles aan de auto veranderd. Zo kreeg ik hem terug. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nog geen week later besloten om er een gecleande bumper op te zetten. ![]() Maar het kenteken zat niet op de goede plek. Die heb ik er naderhand onder gehangen. Toen is mijn schoonvader aan mijn interieur begonnen. Alles met leer bekleed. ![]() ![]() Verder weet ik niet meer in welke volgorde wat is gebeurd, maar zo stond de auto er laatste zomer bij. ![]() Zo moest ik ieder keer mijn oprit af ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zo staat hij er nu nog bij op winterbanden ![]() En deze wielen komen er dit seizoen op. Ben alleen nog adapters aan het zoeken om ze monteren ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mijn god,ben blij dat je tot inkeer gekomen bent....
sorry maar ik schoot vol in de lach toen ik die foto met dat pakje sigaretten zag ![]() ![]() nieuwe wielen zien er goed uit,zou alleen dat ding ook nog van de achterbumper afhalen....
|
||||
|
||||
![]() Ja, zoals ik al zei "smaken veranderen gelukkig".
Ik had in eerste instantie ook nog van die extreme sideskirts voordat de auto naar de spuiter ging, maar die heb ik snel snel nog geruild. En dat ding achter ben ik nog over aan het twijfelen. Die heb ik erop, omdat ik een duplex uitlaat heb en je anders die dwarspijp ziet. Wil misschien een andere uitlaat en dat ding weg, maar weet niks moois. |
|
||||
|
||||
![]() Gewoon origineel
![]() Mooi kleurtje, maar ik vind die bumpers helemaal niets. Overigens mogen die bbsjes er zker weten zijn. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() een originele uitlaat met gepolijste TDI eindpijpjes doet het altijd goed...
de m3-sideskirts vind ik persoonlijk altijd wel mooi staan op een mk3,al zal ook niet iedereen hier daarin meegaan.
|
||||
|
||||
![]() IK vind dit wel een nette uitlaat. Iemand ervaring hiermee of het wat is?
|
|
||||
|
||||
![]() Nette 3 heb je
![]() Nog nooit zien rijden..waar woon je ergens in geleen?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Lindenheuvel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb je net gespot
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() volgens mij heeft hij jou ook gezien
![]()
|
||||
|
||||
![]() haha het is een twijfel geval, de jetta staat ook in die richting, onder me...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
leuk pijpje ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mooie mk3 svennie.
Alleen is het ook niet mijn smaak achterbumper maar het heeft wel iets. Die gecleande voorbumper is dik ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha, ja ik zag de jetta staan. Vond hem wel stoer erbij staan (daar was ik dus inderdaad naar aan het kijken). En inderdaad, moet de auto echt eens poetsen. Hoop dat ik er van het weekend even tijd voor heb. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vond hem ook wel netjes. En dan die uitlaat eronder en die cupdiffusor onder de achterbumper uit. Dat was eigenlijk het idee. Maar ik twijfel nog een beetje. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
niet doen,bestel op dat ding ![]() gaat echt 3690456053x netter staan!
|
||||
|
||||
![]() Achterbumper origineel, en die uitlaat, of een TDI pijpje, die staan ook altijd wel netjes.
![]()
|
||||
|
||||
![]() YESSS!!!!!
Heb de Rh's eindelijk onder de auto ![]() Tot 2 keer toe het probleem gehad dat de velgen niet luchtdicht waren. Maar dankzij Erik van Velgenrenovatie is dat probleem opgelost en heeft hij mij SUPER geholpen. Nogmaals mijn dank hiervoor ![]() Ook heb ik een nieuwe teller in de auto gezet, namelijk een met toerenteller. Had nog zo een met zo een mega grote klok erin. Nieuwe teller: ![]() En de RH's. Ik weet de auto moet nog iets lager, maar weet niet of dat gaat lukken ivm de adapters. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag de auto lekker gepoetst.
En ben nog steeds aan het overwegen om hem te verkopen. Maar twijfel toch nog steeds..... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooie4 golf.
Inderdaad is de achterbumper niet mijn ding, de voorbumper daar integen vindt ik wel erg gaaf. persoonlijk zou ik ook de achterlampen vevangen, maar ook dat is een kwestie van smaak. lekker kleurtje ook, zie je niet veel! Niet verkopen zou ik willen zeggen, zit een hoop werk in, weinig kilometers gelopen, en emotioneele waarde...