Ondertussen weer het een en ander gedaan. Het interieur was behoorlijk vies. Ik had er nog niks aan gedaan sinds ik de auto heb.
De stof van de middenstukken is erg gevoelig voor vuiligheid. 170 dkm heeft er voor gezorgt dat de stoelen er zo uit zagen:
Ik had er een hard hoofd in, maar toch maar een tapijtreiniger met opzetstuk voor meubels gehuurd, met dit als resultaat:

Als nieuw dus!
Nu het leer nog een keertje aanpakken.
Verder waren er ook weer een aantal onderdelen binnen gekomen. Antenne, spoorverbreders, carkit.
Onderstaand zijn de 20mm FK spoorverbreders te zien, verlengde wielbouten had ik al. Nu alleen nog even zien dat ik deze ook in zwart kan krijgen, net als de rest van de wielbouten.
Links voor montage, rechts na montage van de spoorverbreder:
Er zat, toen ik de auto kocht, al een setje verbreders op, maar dat was rommel. Daar wilde ik niet mee rondrijden. Maar de 45 euro die ik hier voor kwijt was, is een van de beste "investeringen" geweest. Het Polo chassis staat er om bekend dat het niet zo best op de weg ligt op hoge snelheid en snel uitbreekt aan de achterzijde.
Klaverbladen en rotondes kan ik nu harder nemen
Ook de antenne heb ik vervangen voor een korte, ik denk dat ik deze nog wel matzwart ga spuiten. Normaliter zit er een lange op, zoals op een Golf mk4 ook zit.
Nokia carkit aangesloten, geluid gaat over de speakers van de auto. Microfoon zit bij de verlichtingsunit in het midden van de hemel.
Ook was ik nog bezig geweest met de auto van mijn moeder, daar moest nog cruise-control in (mijn moeder heeft een Mk4 GTI

). En ik moest de telefoonhouder nog aansluit, daarnaast heb ik ook hier een Bluetooth carkit ingebouwd.