Quote:
Originally Posted by BeRt_16VT
nou er zit standaard een blokkering in de ecu, deze zit er dus ook nog in.
weet niet wat het kost om dit eruit te halen?
maar het is heel gemakkelijk, als een ander gasklephuis goedkoper is als het vrij maken van de ecu en een electrisch gaspedaal. dan komt het kms gebeuren erop.
dan is er natuurlijk ook veel meer uit de motor te halen.
|
als je de optie hebt moet je dit zeker doen,
moet je niet eens over willen twijfelen.
ik denk dat een gasklephuis van een vr6 kleiner is,daarom vroeg ik ook naar de diameter.
en laat ik is een ander balletje opgooien,
wat als je nu is die originele gashuis open breekt.
in het plastic elektronica gebeuren zit vast een asje of een heveltje van ijzer,
als je op dit asje een nieuwe hendeltje las waar een kabel op kan, ben je ook klaar.
gasklephuis heb je toch ook al betaald
zoek vervolgens een los tps sensortje en knutsel deze er bij in, programmeer hem in je kms en klaar is bert
mijn ervaring is dat het zoeken naar dergelijke onderdelen wat in de buurt komt van passen, en het dan uit eindelijk nog passend moeten maken, meer tijd en denkwerk kost dan het verbouwen van je eigenspullen wat je gewoon hebt.